Jobba med oss!
Vill du vara med och växa tillsammans med oss? Lanab Officeline AB i Nässjö söker en medarbetare till kundsupporten!
Vi söker en person med starkt ordningssinne, som trivs med att hålla en strukturerad miljö runt sig och brinner för att supporta! Du behöver såklart inte gilla idrott men skall kunna hålla ”många bollar i luften”.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter är bland annat orderregistrering, offertarbete och telefonsupport för våra kunder. Tjänsten kommer även innebära administrativt arbete som samordnare mot offentliga upphandlingar. Ritningsförslag till våra kunder kan också komma att bli en del av framtida uppgifter.
Egenskaper
Stresstålighet samt struktur och ordningssinne är högt värderade egenskaper liksom kunskap/erfarenhet av kundsupport, administrativa uppgifter samt vana av kundkontakter via telefon. Vi ser också en person som bidrar till trivsel och glädje på arbetsplatsen samt är beredd att hjälpa till där det behövs.
Grundkunskap i Officepaketet är nödvändigt samt vana vid att arbeta med affärssystem, vi arbetar i dag i Pyramid så förkunskaper i detta affärssystem är ett plus. Engelska i tal och skrift är ett krav, samt erfarenhet av arbete mot offentliga sektorn.
Vid intresse, tveka inte utan skicka Din ansökan senast söndag den 28 april 2019 till:
Lanab Officeline AB, Box 372, 571 24 Nässjö eller via mail: jobb@lanabofficeline.se
Frågor besvaras av Åsa Vanemo, kundsupportchef, jobb@lanabofficeline.se eller via telefon 0380-55 51 79
Urval sker löpande. Tjänsten kan tillsättas före ansökningstiden har gått ut.
Lanab Officeline AB, en del av Inev AB, är ett företag beläget i Nässjö. Företaget utvecklar, tillverkar och säljer möbler för offentlig miljö till återförsäljare i hela Skandinavien och delar av Europa. Vi har huvudkontor i Nässjö. Bolaget omsätter ca 130 MSEK med god lönsamhet och är i en expansiv fas med utbyggnation och flytt av förvärvade produktioner.
